Katalog spraw
Znajdź urząd, w którym chcesz załatwić sprawę
| 
							 | 
						
Inne sprawy urzędowe (215)
- Najczęściej załatwiane sprawy
 - Zamówienia publiczne
 - Korespondencja z urzędem
 - Egzekwowanie wierzytelności (prowadzenie postępowań egzekucyjnych)
 - Przetwarzanie danych osobowych
 - Oświadczenie o stanie majątkowym
 - Wyślij pismo do dowolnego urzędu
 - Dotacje
 - Ogłaszanie aktów prawnych
 - Rodzina 800+
 
- Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego
 - Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego, organów Izby Rolniczej oraz Rady Nadzorczej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
 - Odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej
 - Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór
 - Pismo w sprawach dotyczących przedmiotów własności przemysłowej
 - Przekaz informacji z Ośrodków Szkolenia Kierowców (OSK) do starosty
 - Przesyłanie dokumentów wewnętrznych między jednostkami administracji
 - Skargi, wnioski, zapytania do urzędu
 
- Sprawozdawczość budżetowa jednostek sektora finansów publicznych
 - Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych
 
- Korespondencja do Krajowej Izby Odwoławczej dotycząca spraw odwoławczych
 - Nadanie loginu i hasła do Biuletynu Zamówień Publicznych
 - Odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej
 - Przystąpienie do postępowania odwoławczego do Krajowej Izby Odwoławczej
 - Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
 - Wpis zastawu skarbowego
 - Wyłączenie spod egzekucji składników majątkowych osób trzecich
 - Złożenie, zmiana, wycofanie oferty oraz komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą
 
- Aktualizacja danych w jednostce centralnej EURODAC
 - Ankieta dotycząca badania wymagań i stopnia zadowolenia klienta Państwowej Inspekcji Sanitarnej (PIS) województwa opolskiego
 - Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient wewnętrzny)
 - Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient zewnętrzny indywidualny)
 - Ankieta satysfakcji klienta w działalności laboratoryjnej (klient zewnętrzny instytucjonalny)
 - Anulowanie ustalonego terminu egzaminu na prawo jazdy
 - Dane kontaktowe do powiadomień o terminie uiszczenia opłat za przedłużenie ochrony praw własności wyłącznych
 - Dodatkowe zajęcie gruntu przy grobie
 
- Dofinansowanie do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
 - Dofinansowanie w projekcie: Własność intelektualna w Twojej firmie
 - Dostęp do elektronicznej kartoteki
 - Dostęp do systemu teleinformatycznego
 - Dotacja dla jednostki samorządu terytorialnego na zadania związane z usuwaniem skutków klęski żywiołowej
 - Historia szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych
 - Informacja o liczbie uzyskanych tusz wieprzowych
 - Informacja o liczbie uzyskanych tusz wieprzowych
 
- Informacja o liczbie uzyskanych tusz wołowych
 - Informacja o osobach objętych zakazem wstępu na imprezę masową
 - Informacja o posiadanej książce w zbiorach Biblioteki Publicznej
 - Informacja o spełnianiu obowiązku szkolnego
 - Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego
 - Kontrola legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego, organów Izby Rolniczej oraz Rady Nadzorczej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
 - Korespondencja do Krajowej Izby Odwoławczej dotycząca spraw odwoławczych
 - Korespondencja do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotycząca Programu dla przedsięwzięć w zakresie odnawialnych źródeł energii i obiektów wysokosprawnej kogeneracji
 - Krakowska Karta Rodzinna 3+
 - Lokalny System Informacji Prawnej
 - Nadanie odznaki lub medalu honorowego za zasługi dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego
 - Odpis z dokumentacji osobowo-płacowej
 - Odpowiedzi na pisma - ZUS, KRUS, Komornicy sądowi
 - Odwołania i zażalenia
 - Odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej
 - Opinie w zakresie kwalifikacji dokumentacji
 - Opiniowanie regulaminów utrzymania czystości i porządku na terenie gmin
 - Opłata prolongacyjna za grób/niszę urnową
 - Organizacja przyjmowania, rejestrowania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Wojewódzkim
 - Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
 - Oświadczenie strony o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania od decyzji
 - Patronat Honorowy Marszałka Województwa Lubelskiego lub jego członkostwa w Komitecie Honorowym
 - Pełnomocnictwo rodzajowe do korzystania z informacji o zobowiązaniach zamieszczonych na PLIP dla osób fizycznych
 - Pismo ogólne do podmiotu publicznego
 - Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór
 - Pismo w sprawach dotyczących przedmiotów własności przemysłowej
 - Pismo w sprawie projektów realizowanych w AGH
 - Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
 - Postawienie, remont, wymiana lub ponowny montaż nagrobka na grobie ziemnym
 - Praktyki studenckie lub wolontariat
 - Projekty cenników i regulaminów operatorów o znaczącej pozycji rynkowej
 - Prowadzenie BIP przez Miejskie Jednostki Organizacyjne Miasta Krakowa
 - Przebieg ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów
 - Przekazanie informacji do Narodowego Centrum Badań Rozwoju
 - Przekazanie informacji o udostępnionym przez podmiot publiczny adresie Elektronicznej Skrzynki Podawczej
 - Przekaz informacji z Ośrodków Szkolenia Kierowców (OSK) do starosty
 - Przekazywanie danych aktualizacyjnych do WBD/TBD PESEL
 - Przekazywanie danych do informacji o stanie mienia komunalnego
 - Przekazywanie materiałów promocyjno-informacyjnych
 - Przeprowadzenie postępowania w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego
 - Przesłanie dokumentów do wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego lub właściwego organu wydającego prawa jazdy lub pozwolenia
 - Przesyłanie dokumentów wewnętrznych między jednostkami administracji
 - Przesyłanie elektronicznych aktów normatywnych do RCL
 - Przystąpienie do postępowania odwoławczego do Krajowej Izby Odwoławczej
 - Przywrócenie terminu do wniesienia odwołania lub zażalenia
 - Przyznanie nagrody dla osób wyróżniających się w działalności pomocy społecznej
 - Przyznanie prawa do specjalnego zasiłku opiekuńczego
 - Przyznanie prawa do świadczenia rodzicielskiego
 - Rejestracja, zmiana danych lub wykreślenie Leśnego Materiału Podstawowego z Krajowego Rejestru
 - Rejestracja, zmiana lub wykreślenie z Rejestru Dostawców leśnego materiału rozmnożeniowego
 - Rejestracja danych w systemie powiadamiania mieszkańców
 - Rejestracja międzynarodowego Znaku Towarowego w ramach Protokołu Madryckiego
 - Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanego
 - Rozliczenie inwestycji finansowanej ze środków budżetu państwa
 - Rozliczenie i przekazanie dofinansowania do budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej
 - Rozłożenie opłaty prolongacyjnej za grób/niszę urnową
 - Rozpatrywanie indywidualnych spraw konsumentów
 - Rozpatrywanie odwołań od decyzji starostów w sprawach świadczeń z tytułu bezrobocia
 - Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta
 - Skarga do wojewódzkiego sądu administracyjnego na decyzję lub postanowienie wydane przez organ administracji publicznej
 - Skarga na brak dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
 - SkargaTaxi
 - Skargi, wnioski, zapytania do urzędu
 - Sporządzenie sprawozdania z kontroli zarządczej
 - Sprawozdanie z wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa dla spółek wodnych i związków spółek wodnych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych
 - Sprawozdawczość budżetowa jednostek sektora finansów publicznych
 - Sprawozdawczość finansowa jednostek sektora finansów publicznych
 - Sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych za 1-3 kwartał
 - Sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych za 4 kwartał
 - Sprawozdawczość w zakresie operacji finansowych
 - Sprzeciw od wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej za przejazd autostradą
 - System powiadamiania SMS i E-Mail dla Miasta Podkowa Leśna
 - Świadczenia dotyczące stypendium lub zapomogi
 - Udostępnianie akt sprawy on-line
 - Udostępnianie informacji publicznej na wniosek - stary wzór
 - Udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych Systemu Powiadamiania Ratunkowego
 - Udostępnienie zdjęć będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Żninie w celach niekomercyjnych.
 - Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
 - Udzielenie patentu na wynalazek
 - Udzielenie prawa ochronnego na wzór użytkowy
 - Udzielenie prawa z rejestracji na wzór przemysłowy
 - Umorzenie, odroczenie terminu zapłaty, rozłożenie na raty należności pieniężnych - opłat czynszowych
 - Uregulowanie stanu prawnego grobu/niszy urnowej
 - Ustalenie terminu spotkania z właściwym organem państwowym
 - Uzyskanie dotacji z budżetu Powiatu przez spółki wodne na bieżące utrzymanie urządzeń melioracji wodnych
 - Uzyskanie odszkodowania dotyczącego szkód w pojazdach oraz szkód osobowych związanych z utrzymaniem dróg
 - Weryfikacja statusu sprawy
 - Wielkopolska Karta Rodziny
 - Wniosek o konto na platformie eUrząd (osoby fizyczne)
 - Wpis do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
 - Wpis do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
 - Wpis do rejestru podmiotów wykonujących zawodową działalność lobbingową
 - Wpis do rejestru rzeczoznawców
 - Wpis zastawu skarbowego
 - Wydanie gadżetów promocyjnych
 - Wydanie kopii dokumentów z archiwum zakładowego
 - Wydanie pozwolenia na podział zabytku nieruchomego albo zmianę przeznaczenia lub sposobu korzystania z zabytku wpisanego do rejestru zabytków
 - Wydanie pozwolenia na poszukiwanie zabytków
 - Wydanie pozwolenia na prowadzenie innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
 - Wydanie pozwolenia na prowadzenie prac pielęgnacyjnych przy zabytkach
 - Wydanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych w zabytku
 - Wydanie pozwolenia na przemieszczenie zabytku nieruchomego
 - Wydanie pozwolenia na przeniesienie zabytku ruchomego
 - Wydanie pozwolenia na umieszczenie na zabytku wpisanym do rejestru zabytków urządzeń technicznych, tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych oraz napisów
 - Wydanie pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych w otoczeniu zabytku
 - Wydanie zaleceń konserwatorskich
 - Wydanie zaświadczenia o wpisach w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego
 - Wydanie zezwolenia na zamianę grobu ziemnego na grób murowany
 - Wydawanie opinii plastycznych przez Zespół do spraw Estetyki Miasta Płock
 - Wydawanie pozwoleń na wykonywanie rybołówstwa rekreacyjnego dla organizatora zawodów sportowych
 - Wydawanie zaświadczeń dot. świadczeń zabezpieczenia społecznego
 - Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, kserokopii dokumentów byłym pracownikom zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, dla których organem założycielskim byli wojewodowie
 - Wyjaśnienie niezgodności danych gromadzonych i przetwarznaych przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny
 - Wykreślenie z rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
 - Wykreślenie z rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
 - Wyłączenie spod egzekucji składników majątkowych osób trzecich
 - Wypis z ewidencji klubów sportowych
 - Wyrażenie zgody na wykorzystanie herbu/ flagi Województwa Małopolskiego
 - Zamieszczenie informacji w Newsletterze Starostwa Powiatowego
 - Zamontowanie odbojnika (ogranicznika) przy grobie
 - Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej podmiotu publicznego
 - Zaświadczenia o stanie majątkowym
 - Zaświadczenia z Archiwum Państwowego
 - Zaświadczenie o braku założonej księgi wieczystej
 - Zaświadczenie o zdarzeniu (odnośnie okoliczności szkody pożarowej) i działaniach przeprowadzonych przez funkcjonariuszy straży pożarnej
 - Zaświadczenie potwierdzające powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu
 - Zaświadczenie potwierdzające spełnienie przez dany lokal wymagań lokalu samodzielnego
 - Zawiadomienia o zawieszeniu działalności na rzecz spółek lub trustów
 - Zawiadomienie o przeprowadzonej kontroli okresowej obiektu wielkopowierzchniowego dla których właściwym organem nadzoru budowlanego jest wojewódzki inspektor nadzoru budowlanego
 - Zawiadomienie o zawieszeniu działalności w zakresie walut wirtualnych
 - Zawiadomienie strony postępowania o zmianie adresu
 - Zezwolenie na ekshumację i przewiezienie zwłok / szczątków ludzkich
 - Zezwolenie na eksploatację urządzenia objętego dozorem technicznym
 - Zgłoszenie adresu email w systemie powiadamiania konsultacji społecznych
 - Zgłoszenie do kontroli jakośći handlowej artykułów rolno-spożywczych przywożonych z zagranicy
 - Zgłoszenie informacji o miejscu, rodzaju i zakresie prowadzonej działalności powodującej zagrożenie dla zdrowia lub życia pracowników
 - Zgłoszenie obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej
 - Zgłoszenie projektu do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego
 - Zgłoszenie wywozu świeżych owoców i warzyw do krajów trzecich
 - Zgoda na doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej
 - Zgoda na przemieszczenie świń
 - Złożenie wniosku do projektu budżetu gminy/powiatu
 - Złożenie wniosku o przyznanie środków z Funduszu Sołeckiego
 - Złożenie wniosku o zmianę budżetu gminy/powiatu
 - Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych
 - Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych niesformalizowanych
 - Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych otwartych
 - Złożenie wniosku w konsultacjach społecznych sformalizowanych zamkniętych
 - Zmiana adresu do korespondencji lub zamieszkania
 - Zmiana danych podlegających wpisowi do rejestru tłumaczy polskiego języka migowego, systemu językowo-migowego i sposobu komunikowania się osób głuchoniemych
 - Zmiana lub wyrejestrowanie danych w systemie powiadamiania mieszkańców
 - Zmiana wpisu do rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów
 - Zmiana wpisu do rejestru działalności w zakresie walut wirtualnych
 - Zmiany w budżecie
 - Zwolnienie podmiotu z obowiązku znakowania jaj kierowanych do przemysłu spożywczego z miejsca produkcji
 - Zwrot błędnie przekazanych wydatków i dochodów budżetowych
 
- Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
 - Udzielenie ulgi w spłacie wierzytelności z tytułu nienależnie pobranego dodatku mieszkaniowego
 - Windykacja PFRON
 - Wpis zastawu skarbowego
 - Wszczęcie egzekucji komorniczej
 - Wyłączenie spod egzekucji składników majątkowych osób trzecich
 - Wyrażenie zgody na zmianę wierzyciela zobowiązania samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej dla którego podmiotem tworzącym jest Gmina Miejska Kraków
 - Zajęcia Komornicze
 
- Dodatkowe zajęcie gruntu przy grobie
 - Opłata prolongacyjna za grób/niszę urnową
 - Przekaz informacji z Ośrodków Szkolenia Kierowców (OSK) do starosty
 - Przekazywanie danych aktualizacyjnych do WBD/TBD PESEL
 - Przyjęcie do biblioteki
 - Rejestracja danych w systemie powiadamiania mieszkańców
 - Remont lub wymiana nawierzchni grobu murowanego
 - Rozłożenie opłaty prolongacyjnej za grób/niszę urnową
 
- Skarga na naruszenie prawa z art. 15 rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) - prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą
 - Skarga na naruszenie prawa z art. 16 rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) - prawo do sprostowania danych
 - Skarga na naruszenie prawa z art. 17 rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) - prawo do usunięcia danych
 - Skarga na naruszenie prawa z art. 18 rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) - prawo do ograniczenia przetwarzania
 - Skarga na naruszenie prawa z art. 20 rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) - prawo do przenoszenia danych
 - Skarga na naruszenie prawa z art. 21 rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) - prawo do sprzeciwu
 - Skarga na naruszenie zasad dotyczących przetwarzania danych osobowych z art. 5 rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w tym na nieuprawnione udostępnienie danych podmiotom trzecim
 - Skarga na niedopełnienie obowiązku informacyjnego z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) - zbieranie danych osobowych od osoby, której te dane dotyczą
 
- Skarga na niedopełnienie obowiązku informacyjnego z art. 14 rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) - zbieranie danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą
 - Udostępnianie danych osobowych - Centrum Usług Wspólnych II w Płocku
 - Udostępnianie danych osobowych - Centrum Usług Wspólnych I w Radomiu
 - Udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
 - Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
 - Udzielenie informacji o przetwarzaniu danych osobowych
 - Uregulowanie stanu prawnego grobu/niszy urnowej
 - Weryfikacja tożsamości Użytkownika Portalu Informacyjnego Sądu Okręgowego w Krakowie
 - Wpis do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych
 - Wpis zastawu skarbowego
 - Wyjaśnienie do GIODO w prowadzonej przez niego sprawie
 - Wykreślenie z rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych
 - Wyłączenie spod egzekucji składników majątkowych osób trzecich
 - Zamontowanie odbojnika (ogranicznika) przy grobie
 - Zawiadomienie o naruszeniu danych osobowych dla dostawców publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
 - Zawiadomienie o naruszeniu przepisów o ochronie danych osobowych
 - Zawiadomienie o odwołaniu dotychczasowego inspektora ochrony danych
 - Zawiadomienie o odwołaniu dotychczasowego inspektora ochrony danych i wyznaczeniu nowego
 - Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego inspektora ochrony danych
 - Zawiadomienie o zmianie danych administratora (posiadającego inspektora ochrony danych)
 - Zawiadomienie o zmianie danych kontaktowych dotychczasowego inspektora ochrony danych
 - Zgoda na przekazanie danych do państwa trzeciego
 - Zmiana adresu do korespondencji lub zamieszkania
 - Zmiana danych w rejestrze przechowawców akt osobowych i płacowych
 - Zmiana lub wyrejestrowanie danych w systemie powiadamiania mieszkańców
 
- Oświadczenie o stanie majątkowym
 - Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
 - Wpis zastawu skarbowego
 - Wyłączenie spod egzekucji składników majątkowych osób trzecich
 
- Informacja o posiadanej książce w zbiorach Biblioteki Publicznej
 - Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
 - SF1 Sprawozdanie finansowe o źródłach pozyskanych funduszy na cele inicjatywy ustawodawczej wykonywanej przez obywateli.
 
- Dotacja na realizację zadań z zakresu spraw obronnych lub obrony cywilnej
 - Dotacje na zadania służące ochronie, zachowaniu i rozwojowi tożsamości kulturowej mniejszości narodowych i etnicznych oraz podtrzymaniu i rozwojowi języka regionalnego
 - Sprawozdanie końcowe z wykonania prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
 - Sprawozdanie z wykorzystania dotacji podmiotowej z budżetu państwa dla spółek wodnych i związków spółek wodnych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych
 - Sprawozdanie z wykorzystania dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa dla spółek wodnych i związków spółek wodnych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych
 - Udzielenie dotacji z budżetu gminy/powiatu
 - Wystąpienie jednostek samorządu terytorialnego o udzielenie dotacji na finansowanie wydatków związanych ze świadczeniem usługi przyłączenia do sieci w celu zapewnienia korzystania z usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu przez jednostki uprawnione.
 
X