Z7_192412S0J8R100A4VCHG1N00G5
Actions
Loading...
Załatw w urzędzie:

,
Pokaż sprawy wybranego urzędu x

Zmiana maila przypisanego do konta Portalu Klienta iBTM (biura ds. Transportu Międzynarodowego)

Zmiana maila przypisanego do konta Portalu Klienta

Organ właściwy do realizacji usługi  

Główny Inspektorat Transportu Drogowego

Kogo dotyczy  

Przedsiębiorcy, którzy posiadają uprawnienia wydane przez GITD-BTM (licencję wspólnotową dotyczącą międzynarodowego przewozu rzeczy lub osób lub zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne)

Podstawy prawne  
Wymagane dokumenty  
    PK2 wniosek o zmianę maila przypisanego do konta Portalu Klienta iBTM
Czas realizacji  

Niezwłocznie

Opłaty  

Brak

Tryb odwoławczy  

Brak

Rezultat realizacji usługi  

Rozpatrzenie wniosku i zmiana danych użytkownika Portalu Klienta IBTM

Etapy realizacji usługi  

1. Przyjęcie wniosku. 2. Weryfikacja wniosku. 3. Zmiana danych użytkownika systemu IBTM.

Poziom uwierzytelniania  
  • Podpis kwalifikowany
  • Profil zaufany
  • Usługa wymaga zalogowania  

    TAK

    Słowa kluczowe   Udzielenie dostępu do Portalu Klienta iBTM (biura ds. Transportu Międzynarodowego)

    Zmiana maila przypisanego do konta Portalu Klienta iBTM (biura ds. Transportu Międzynarodowego)

    Zmiana maila przypisanego do konta Portalu Klienta